tirsdag 15. februar 2011

ptf


Tirsdag 2. februar var vi utplassert i butikk.
Da fikk jeg lage tre buketter som kom på bestiling. 



Bukett 1
Åpen rund bukett i dekorativ stilform.
Denne var en bestilling til en dame. Der jeg brukte  
Mertaliljer, Limonium og Alstroemeria. 


Bukett 2

Den andre buketten jeg lagde var en barselsbukett.
til en litten gutt.



Bukett 3 

Denne lagde jeg til en begravelse.
Brukte roser og limonium.


Egenvurdering

Jeg syntes det var utrolig kjekt å få lage så mange bestillinger.
Syns den siste rosebuketten var vannskelig å få fin.
Men fikk det til etter vert.


Kompetansemål

-Utføre og tilpasse eget arbeid med blomsterfaglig produkt til høve, rom og underlag, trender og de ønskene og behova kunden har.
-Kvalitetsikre bruk og oppbevaring av blomster og andre råvarer i egen produksjon.

1 kommentar: