mandag 9. mai 2011

Brudebukett

2 mai startet vi på ny oppgave. Vi skulle planlegge et brudesmykke og lage det.


Kompetansemål:

- Planlegging, gjennomføre og vurdere eget grundleggende arbeid med ulike råvarer,
  eksperimentere med levende materialer og stiler, uttrykk, teknikker og redskaper.





Skisser
Jeg startet på noen ideskisser. Jeg hadde litt forskjellige ideer, men kom frem til 
den siste skissen jeg lagde. Ett hjerte av ull. 


Skissen ble ikke helt lik som det endelige resultatet. Jeg gjorde noen justeringer etter som jeg så at det trengktes.




Egenvurdering
Jeg ble ganske fornøyd med resultatet. Ser jeg skulle nok tilført mere blomster.
Ser i etter tid at jeg skulle nok hatt større mengder perleblomster.
Syns dette var en veldig grei oppgave og føler jeg har lært mye om alternativ teknikk.



-Leatris
-Ceropegia wodii
- Phalanopsis
-Gypsophilia
-Perleblomst
-Olivengren




2 kommentarer: