onsdag 2. februar 2011

Båredekorasjon

Tirsdag 25 januar startet jeg på Båredekorasjon.
Jeg valgte  korsets form  og begynte med ett underlag av sypress.
Deretter satte jeg inn to delfinium og et apsedistra blad.
Så fylte jeg ut formen og passet godt på å kvalitetsikre alt og sjekke at formen ble riktig.



Kompetansemål

-Utføre og tilpasse eget arbeid med blomsterfaglig produkt til høve, rom og underlag, trender og de ønskene og behova kunden har.
-Kvalitetsikre bruk og oppbevaring av blomster og andre råvarer i egen produksjon.





Matrialer
1Oasis
1Stativ med hontak
3Sypress
2Delfinium
1Germini
1/2 Limonium
6Nellik
1Apsedistra

Sum 329kr



Proposjoner





Egenvurdering


Jeg synes det var litt vanskelig men det ble lettere da vi kom i gang.
ble fornøyd med resultatet med tanke på at dette var min første båredekorasjon. 

Kjennetein på dekorativ stilform
-Den ytre formen er open, klar og avgrenset
-Arbeider med inndre og ytre rom
-Mange blomster og sorter
-Frodig og volum
-Kontraster
-Dominans












1 kommentar:

  1. Flott båredekorasjon og fin dokumentasjon med gode bilder;)

    SvarSlett