søndag 17. oktober 2010

Dag 4


Ståltråd tre

Oppgaven var å lage ett tre av ståltråd og foten skulle være en kongle.



Teknikk

Du starter med en vikletråd og surrer det rundt en bok for att alle tråene skal være like lange. 
Så klipper du de av og drar noen av de litt lengere opp så du får litt forskjelige lengder på greinene.
Så vrir du stammen og begynner på røttene. Snurr og del røttene. 
fest røttene på kongla og vri tråden sammen så kongla henger.
Så begynner du på greinene. Da deler du først stammen i to. På toppen lager du greiner ved å  
dele trådene litt etter litt til du bare har to tråder på hver grein.

Egen vurdering 

Jeg følte det gikk greit siden det var første gangen, men jeg ble ikke helt fornøyd. 
Jeg fikk ikke vridd greinene godt nokk og skulle nok beskjært treet litt mer.
Jeg holder på å lage ett nytt som jeg håper blir bedre.


Kilder

-Bildene har jeg tad selv.
- Informasjonen  har jeg lært av Tommy





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar