søndag 17. oktober 2010

Dag 5


Resirkulering

Oppgaven var å bruke materialer som skulle kastes og lage det til noe nytt og fint. 





Teknikk
Først klipte jeg ned en gammel erikka  lyng og brukte vikkletråd til å lage en rund form i 
toppen og festet den til planten. Etterpå tok jeg noen erika å festet inn i formen. Jeg brukte restblomster 
og andre ting jeg ville bruke til å gjøre formen fin.
Til slutt brukte jeg en orkide på toppen som var satt i en vannpropp.    





  Kompetansemål:
 -bruke materialer på en økonomisk mate.
- Eksperimentere med og velge materialer og teknikker til ønsket produkt og utrykk i       blomsterdekoratørfaget.
- utføre og tilpasse eget arbeid med blomsterfaglig produkt til høve, rom og underlag, trender og de ønsker og behov kundene har
- eksprimentere med ulike råvarer og teknikker.


Egenvurdering

Jeg syntes det var ganske lett og morro å lage. Jeg ble fornøyd med resultatet.

Kilder

-Bildene har jeg tad selv.
- Informasjonen  har jeg lært på skolen av Tommy



2 kommentarer:

  1. Tydelig at du ble inspirert av å lage mange spennende arbeider med blomstertråd. Du har flotte resultater;)

    SvarSlett